Komleksowe analizy geomarketingowe
9 lat temuW ramach swojej działalności wykonujemy kompleksowe analizy geomarketingowe. Opis ich rodzajów zamieściliśmy poniżej.
MODEL PROGNOSTYCZNY OCENY POTENCJAŁU OCENY LOKALIZACJI – chodzi o narzędzie, które pozwoli szczegółowo ocenić potencjał wskazanego punktu w zakresie lokalizacji w nim wybranej działalności.
MODEL INTERPOLACYJNO-REGRESYJNY – jako narzędzia do szybkiej (hurtowej) oceny wielu lokalizacji. Analiza tego rodzaju pozwala na wstępną selekcję lokalizacji.
OCENA POTENCJAŁU DLA TERYTORIUM CAŁEJ POLSKI W CELU SZUKANIA OPTYMALNYCH (MODELOWYCH) LOKALIZACJI – chodzi o ocenę wzorcowych lokalizacji, celem szukania lokalizacji podobnych do nich
OCENA POTENCJAŁU WEWNĄTRZ OBSZARU DUŻEGO MIASTA WRAZ Z WYZNACZENIEM „BIAŁYCH PLAM” W TYM MIEŚCIE w zakresie lokalizacji wybranej działalności – bardzo istotnym elementem takiej analizy musi być badanie terenowe; tego rodzaju badanie wypełniłoby lukę pomiędzy badaniem dla całej Polski, a analizami dla wskazanego punktu.
CHARAKTERYSTYKA OTOCZENIA (OBSZARU ODDZIAŁYWANIA, ZASIĘGU RYNKOWEGO) – analiza mniej złożona od wyżej wymienionych, ale szybsza w realizacji.
ANALIZA PORÓWNAWCZA POTENCJAŁU LOKALIZACJI
ANALIZA POJEMNOŚCI (NASYCENIA) – pozwoli określić „pojemność” obszaru co do lokalizacji w nim kolejnych wskazanej działalności. Analiza tego rodzaju uwzględniałaby także korelację pomiędzy ilością analizowaną działalnością, a innymi paramentami. Przykładem jest ANALIZA NASYCENIA WSKAZANEGO OBSZARU CENTRAMI HANDLOWYMI – pozwoli na stworzenie narzędzia wspomagającego podjęcie decyzji co do lokalizacji działalności w określonym centrum.